Har du spørgsmål til din aftale eller skal du have skiftet betalingsoplysninger, kontakter du dit SAM Team på tlf. +45 31 16 92 02 eller e-mail sam@holco.dk
Find svaret her.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan bliver jeg opkrævet for min aftale?
Du skal tilmelde kreditkort eller Betalingsservice, når du opretter aftalen.
Dette gør du via et link til enten Nets eller Betalingsservice.
Hvorfor får jeg flere opkrævninger på en gang?
Hvis din bil er helt ny vil første opkrævning ofte kun være 1 måned forud.
Da en kontrakt betales forud kan det ske, at den dækker forrige og næste måned.
En brugt bil vil altid blive opkræve fra sidste service og derfor kan første opkrævning dække flere måneder.
Hvorfor har jeg ikke modtaget en opkrævning endnu?
Betalingsservice fremgår af din bankoversigt hver den 1. i måneden.
Betaling via kreditkort fremgår af din bankoversigt, når din bank har konteret betalingen, typisk efter 4-5 hverdage i hver måned.
Jeg har fået nyt kreditkort, hvad gør jeg?
Du sender en e-mail til sam@holco.dk, så du får link til opdatering på samme måde, som du da oprettede aftalen.
Hvordan opsiger jeg min aftale?
Send en e-mail med ønsket om opsigelse, aktuel kilometerstand og gerne grundlag for opsigelse til sam@holco.dk, medmindre din forhandler har egen formular på deres hjemmeside
Hvordan ændrer jeg kilometer satsen på min aftale?
Send gerne en e-mail til sam@holco.dk og du vil hurtigst muligt modtage et tilbud på en ændret aftale. Du skal herefter bekræfte ændringer før de træder i kraft.
Kan jeg få hjulskifte og opbevaring med i aftalen?
Ja, såfremt din forhandler tilbyder produktet og det fremgår af din aftale. Du kan altid få hjælp på sam@holco.dk.
Kan jeg forlænge min aftale?
Om du kan forlænge din aftale, afhænger af din nuværende aftale, send derfor en e-mail med informationer om dit køretøj, og hvad du ønsker at aftalen skal ændres til på sam@holco.dk og du vil hurtigst muligt modtage et tilbud på en ændret aftale.
Kan jeg overdrage aftalen til en ny ejer?
Nej, det er desværre ikke muligt at overdrage til anden ejer. Aftalen skal opsiges og der tegnes ny aftale for ny ejer.
Kan jeg få lånebil med ved værkstedsbesøg?
Ja, såfremt din forhandler tilbyder produktet og det fremgår af din aftale. Du kan altid få hjælp på sam@holco.dk.
Er alle væsker inkluderet i en Tryghedsaftale?
Alle væsker som olie, kølervæske og bremsevæske er inkluderet i din aftale.
Kan jeg komme forbi imellem services og få skiftet pære på min bil?
Ja, såfremt din forhandler tilbyder produktet og det fremgår af din aftale. Du kan altid få hjælp på sam@holco.dk.
Kan jeg komme forbi imellem services og få skiftet viskerblade på min bil?
Ja, såfremt din forhandler tilbyder produktet og det fremgår af din aftale. Du kan altid få hjælp på sam@holco.dk.
Hvad er max. antal kilometer og løbetid?
Det afhænger af valgte forhandler og aftaletype, men langt de fleste tilbyder forskellige typer aftaler helt op til 20 år og 1.000.000 km total ved udløb.
Hvad hvis jeg kører for mange km?
Vi holder øje med din bil hver eneste gang du besøger værkstedet. Hvis der er risiko for du kører for mange km, tilbyder vi at justere aftalen så du undgår ubehagelige overraskelser når aftalen udløber. Kommer du kun på værksted ved service opgøres aftalen efter hvert service. Du kan altid få hjælp på sam@holco.dk.