
SAM består af SAM’s online serviceaftaleberegner til både ny bil og brugt bil, kundeopkrævningsmodul ved Nets Easy Payment kortbetaling og Betalingsservice, let administration og overblik af alle forretningens serviceaftaler.
Med SAM får forretningen et system hvor kunderne, serviceaftalerne og håndtering af dette er i fokus. SAM og HOLCO er med fra oprettelsen af serviceaftalen til afslutningen af serviceaftalen.
Korrekte beregninger er afgørende.
Vi elsker tal – men kun rigtige tal – tal man kan stole på, og som man kan forholde sig til.
SAM lægger fabrikkernes standard tider ind i beregneren, samt dine reservedels-, time- og oliepriser. Krydrer det med de tillægsydelser som du vil tilbyde DINE kunder. Alt sammen naturligvis opdelt pr. brand og sågar pr. model.
Med alle forudsætninger på plads, kan vi lave de rigtige beregninger, både på nye og brugte biler. Beregninger som du kan stole på og som senere kan kontrolleres og laves statistik på.
Ingen beregninger er for komplicerede til SAM, og alligevel skal det være nemt at give kunden en pris, uanset om det er i salgsøjeblikket, eller når kunden kommer på værkstedet.
➤ Kunder er forskellige, det kender vi kun alt for godt. Derfor tilbyder SAM en palette af betalingsmuligheder.
➤ SAM overfører pengene umiddelbart efter at de er indgået hos os.
➤ SAM rykker de kunder som glemmer at betale. Skulle der være en kunde som har fået nyt Dankort, så retter SAM det. Kundernes ”stamoplysninger” vil altid være opdateret.
➤ SAM er en administrativ lettelse og tidsbesparelse, i en ellers travl og hektisk hverdag.
Opkrævning af Dankort via Nets Easy Payment
Opkrævning af Visa & Mastercard via Nets Easy Payment
Opkrævning via Betalingsservice
Opkrævning via EAN
Rykkerprocedure i kundens navn
Vedligeholdelse af slutkundens stamdata
Månedsvis overførsel til bankkonto
...eller penge direkte på egen bankkonto
Med SAM tager vi kampen op mod tidskrævende og besværlig administration. Vi giver tryghed og overblik over jeres serviceaftaler.

➤ faktiske kilometer i forhold til kontrakten. Hvis værkføreren overser det, opdager SAM det!
➤ forbrugte reservedele
➤ fakturabeløbet – stemmer det overens med det vi forventer ifølge beregningen
SAM laver bogføringen
➤ SAM laver den daglige bogføring af indtægter og udgifter
SAM informerer om
➤ udløbne kontrakter
➤ næste værkstedsbesøg
SAM ændrer serviceaftalerne når
➤ kørselsbehovet ændrer sig
➤ kunderne ønsker at tilkøbe tillægsydelser
SAM giver overblik over alle informationer i systemet via SAM-dashboard
➤ antal solgte aftaler
➤ samlede antal aftaler
➤ økonomien for den enkelte serviceaftale, for alle, eller pr. model
Lad SAM overtage de administrative opgaver, holde øje med aftalerne og informere om det, som er relevant på det tidspunkt, hvor det er nødvendigt. Mere tid til kunderne, vil automatisk smitte af på kundetilfredsheden.
Lad os regne på, hvad du sparer af tid ved at bruge SAM, vi vil gerne udfordre dig.
Vi er overbevist om, at vi først skal være gode til at holde på de kunder vi har, før vi finder nye. Gensalget til eksisterende kunder er ikke altid imponerende, når vi måler på det. Tænk hvis vi kan øge den.
Kundetilfredsheden på eftermarkedet har været opadgående de seneste år, efter vi har øget vores fokus på kundeoplevelsen og kontakten til kunden. Så vil det da være synd og skam ikke at sælge dem en ny bil, når den gamle skal skiftes.
Med SAM har du alle muligheder for at sætte dette arbejde i system. SAM giver dig en mængde informationer, som kan bruges i jagten på at sælge biler til eksisterende kunder. Leads vil være nemme at identificere.
➤ kontrakter der udløber
➤ opslagsværk til at finde interessante brugte biler (rullende brugtvognslager)
➤ kontrakter hvor økonomien på serviceaftalen ikke hænger sammen (måske har kunden fået en forkert bil)
➤ indsigt i kundens økonomi – hvad betaler de om måneden
➤ ændret kørselsbehov – måske behov for en anden biltype
Derfor er et samarbejde med HOLCO mere end serviceaftaler. Vi vil sikre at du kommer godt i gang, med træning og løbende konsulentbesøg. Vi vil løbende komme forbi jer og sparre med jer, så alle bliver trygge ved serviceaftaler.
Vi vil være din hjælp til at nå dine mål ved, at øge indtjeningen, effektivisere arbejdsgangene, øge kunde- og medarbejdertilfredshed.
En samarbejdspartner som vil det samme er vigtig. Vi vil derfor love at:
➤ alle serviceaftaler, kundedata og informationer altid er jeres ejendom. HOLCO fraskriver sig ejerskab og rettigheder til kundeinformationer
➤ vi har styr på GDPR
➤ vi løbende udvikler systemet i takt med kundebehov og den teknologiske udvikling
➤ SAM er en labelløsning, hvor det er jeres branding som fremgår af systemer, papirer og kontakter til kunden
