Har du spørgsmål til din aftale eller skal du have skiftet betalingsoplysninger, kontakter du dit SAM Team på tlf. +45 31 16 92 02 eller e-mail sam@holco.dk

Telefon tider

Mandag – fredag

08:00 – 16:00

Lør-, søn- & helligdage

Lukket

Find svaret her.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bliver jeg opkrævet for min aftale?

Du skal tilmelde kreditkort eller Betalingsservice, når du opretter aftalen.

Dette gør du via et link til enten Nets eller Betalingsservice.

Jeg har tilmeldt en betalingsløsning men har ikke fået en bekræftelse
Efter tilmelding af Betalingsløsning (Betalingskort eller Betalingsservice) vil du efter du har Godkendt med Mit-ID i App eller på token, komme tilbage til vinduet i Browseren med Mit-ID, der her vil snurre et øjeblik og give beskeden “Abonnementet er Opdateret”. Du sendes herfra tilbage til Start, hvor du ser dit Navn og mailadresse igen, denne gang med en “Succes”-besked farvet i grøn.
Dette er din bekræftelse på at du har gennemført tilmelding af betalingsløsning. Du behøver altså ikke foretage samme tilmelding igen, såfremt du får den grønne “Succes”-besked.
Jeg har tilmeldt betalingsløsning men kan ikke se at jeg har betalt
Har du tilmeldt Betalingsservice efter d. 18. i en måned, kan vi ikke sende din opkrævning ind til betaling før den 18. i måneden efter, til betaling den kommen 1. 
  • Eksempel. Du har tilmeldt Betalingsservice mellem d. 18. oktober og 18. november, vil din opkrævning blive sendt ind til betaling d. 1. december 2025
Har du tilmeldt dit betalingskort, vil du blive trukket den næstkommende 2. hverdag i måneden.
  • Bemærk, fra der er trukket den 2. hverdag i måneden går der herfra 2-4 hverdage før dette fremgår på din konto.
Jeg er blevet trukket et højere beløb end forventet
Er det din første opkrævning vil alle måneder fra din startdato blive samlet op til og med måneden på trækningsdagen. Der betales altid forud.
Du kan se din startdato på din aftalebekræftelse, øverst til højre.
Jeg har fået nyt betalingskort, hvad gør jeg?

Du sender en e-mail til sam@holco.dk eller ringer til +45 3116 9202, så du får link til opdatering på samme måde, som du da oprettede aftalen.

Hvordan ændrer jeg kilometer satsen på min aftale?

Send gerne en e-mail til sam@holco.dk og du vil hurtigst muligt modtage et tilbud på en ændret aftale. Du skal herefter bekræfte ændringer før de træder i kraft.

Hvad hvis jeg kører for mange km?

Hvis du ændre kørselsmønter i løbet af din aftaleperiode skal du hurtigst muligt kontakte dit værksted eller SAM på sam@holco.dk eller +45 3116 9202 og få tilpasset din behov.

Vi holder øje med din bil hver eneste gang du besøger værkstedet. Hvis der er risiko for du kører for mange km, tilbyder vi at justere aftalen så du undgår ubehagelige overraskelser når aftalen udløber. Kommer du kun på værksted ved service opgøres aftalen efter hvert service.

Du kan altid få hjælp på sam@holco.dk.

Kan jeg få hjulskifte og opbevaring med i aftalen?

Ja, såfremt din forhandler tilbyder produktet og det fremgår af din aftale. Du kan altid få hjælp på sam@holco.dk. 

Kan jeg forlænge min aftale?

Ønsker du at forlænge din aftale skal du kontakte værkstedet, som du har aftalen med.

Kan jeg overdrage aftalen til en ny ejer?

Nej, det er desværre ikke muligt at overdrage til anden ejer. Aftalen skal opsiges og der tegnes ny aftale for ny ejer.

Kan jeg få lånebil med ved værkstedsbesøg?

Ja, såfremt din forhandler tilbyder produktet og det fremgår af din aftale. Du kan altid få hjælp på sam@holco.dk.

Kan jeg komme forbi imellem services og få skiftet pærer, viskerblade, sprinklervæske el.ling. på min bil?

Ja, såfremt din forhandler tilbyder produktet og det fremgår af din aftale. Du kan altid få hjælp på sam@holco.dk.

Hvordan opsiger jeg min aftale?

Send en e-mail med ønsket om opsigelse, aktuel kilometerstand og gerne grundlag for opsigelse til sam@holco.dk, medmindre din forhandler har egen formular på deres hjemmeside

Kontakt os i dag

Vi er klar til at hjælpe.