SAM
(Service ⋅ Agreement ⋅ Management)
Kort beskrevet er SAM et stratetisk værktøj til vækst, besparelse og optimering.
SAM består af SAM’s online serviceaftaleberegner til både ny bil og brugt bil, kundeopkrævning ved Nets Easy Payment kortbetaling og Betalingsservice, samt let administration og overblik af alle forretningens aftaler.
HOLCO har startet rejsen med SAM i bilbranchens verden, men i dag bliver SAM brugt i flere forskellige brancher, så som camping, gartner og motorcykel branchen.
Med SAM får forretningen et system hvor kunderne, serviceaftalerne og håndteringen af dette er i fokus. HOLCO og SAM er med fra oprettelsen af aftalen til afslutningen af aftalen.
SAM er med fra start til slut.
Elementerne i SAM
INDIVIDUEL OPSÆTNING
Onesize fits nobody
KUNDE OPKRÆVNING
Flere muligheder for kunderne
KUNDESUPPORT
Professionel kundesupport
BEREGNING AF AFTALE
Korrekte beregninger er afgørende
RYKKERPROCEDURE
Proces for at få pengene ind
BRUGERSUPPORT
Vi er klar til at hjælpe
ONLINE-BEREGNER
Skab leads på din hjemmeside
KONTROL OG STATISTIK
Hold styr på data
LEAD-GENERATOR
Skab dine egne leads
Korrekte beregninger er afgørende.
Opsætning og beregning
Vi elsker tal – men kun rigtige tal – tal man kan stole på, og som man kan forholde sig til.
SAM lægger fabrikkernes standard tider ind i beregneren, samt dine reservedels-, time- og oliepriser. Krydrer det med de tillægsydelser som du ønsker at tilbyde dine kunder. Alt sammen kan opdeles pr. brand og sågar pr. model.
Med alle forudsætninger på plads, laver SAM de rigtige beregninger, både på nye og brugte biler. Beregninger som du kan stole på og som senere kan kontrolleres og laves statistik på.
Ingen beregninger er for komplicerede til SAM, og alligevel skal det være nemt at give kunden en pris, uanset om det er i salgsøjeblikket, eller når kunden kommer på værkstedet.
FABRIKKENS SERVICESKEMAER
- Fabrikkens arbejdstider
- Fabrikkens reservedelsnumre
- Fabrikkens antal og intervaller
INDIVIDUEL OPSÆTNING
- Dine reservedelspriser
- Dine timepriser
- Dine oliepriser
INDIVIDUEL TILPASNING
- Dine tillægsydelser/tillægspakker
- Dine ekstra ydelser
Flere muligheder med SAM.
Den månedlige opkrævning
– Kunder er forskellige derfor tilbyder SAM en palette af betalingsmuligheder
– SAM overfører pengene direkte til jeres konto eller efter at de er indgået hos os
– SAM kontakter og rykker de kunder, hvis betaling ikke går igennem
– SAM er en administrativ lettelse og tidsbesparelse, i en ellers travl og hektisk hverdag
OPKRÆVNING AF DANKORT VIA NETS EASY PAYMENT
RYKKERPROCEDURE I EGET NAVN
OPKRÆVNING AF VISA & MASTERCARD VIA NETS EASY PAYMENT
VEDLIGEHOLDELSE AF SLUTKUNDENS STAMDATA
OPKRÆVNING VIA BETALINGSSERVICE
MÅNEDSVIS OVERFØRSEL TIL BANKKONTO
OPKRÆVNING VIA EAN
...ELLER PENGE DIREKTE PÅ EGEN BANKKONTO
Leads er overalt, også i egne bøger.
SAM som Lead-generator
Nye kunder er ikke alt og kampen om kunderne er hård. Men, vi skal først være gode til at holde på de kunder vi har, før vi går ud og finder nye.
Kundetilfredsheden på eftermarkedet har været opadgående de seneste år, efter branchen har øget fokus på kundeoplevelsen og kontakten til kunden. Gensalg. Hvorfor ikke sælge en nuværende kunde en ny bil, når den gamle skal skiftes.
Med SAM har du alle muligheder for at sætte dette arbejde i system. SAM giver dig en mængde informationer, som kan bruges i jagten på at sælge biler til eksisterende kunder. Leads bliver nemmere at identificere med SAM.
Med SAM får du informationer om:
– kontrakter der udløber
– opslagsværk til at finde interessante brugte biler (rullende brugtvognslager)
– kontrakter hvor økonomien på serviceaftalen ikke hænger sammen
– indsigt i kundens økonomi på aftalen
– ændret kørselsbehov
Online-beregner til Leads
I har også muligheden for at lægge en Online-beregner på jeres hjemmeside. Kunden kan indtaste sit registreringsnummer eller VIN og derefter vælge antal år for aftalen, antal km pr. år og ønsket tillægsydelser. Derefter får kunden vist den beregnet pris og får muligheden for at sende en forespørgsel til jer.
Via API vil jeres Online-beregner altid være 1-til-1 opdateret med jeres SAM-platform.
En samarbejdsaftale, ikke en kontrakt.
Vi vil være din samarbejdspartner
Vi vil være jeres samarbejdspartner. Det er vores formål at være en partner til branchen i kampen om, at optimere forretningen, både via serviceaftaler, men også ved ændrede arbejdsgange, så hverdagen bliver nemmere, der kommer mere overblik og der opnås besparelser i både tid og penge.
Derfor er et samarbejde med HOLCO mere end serviceaftaler. Vi vil sikre at I kommer godt i gang, med træning og løbende konsulentbesøg. Vi vil løbende komme forbi jer og sparre med jer, så alle bliver trygge ved serviceaftaler. Vi vil være jeres hjælp til at nå jeres mål ved, at øge indtjeningen, effektivisere arbejdsgangene, øge kunde- og medarbejdertilfredshed.
En samarbejdspartner som vil det samme er vigtig. Vi vil derfor love at:
– alle serviceaftaler, kundedata og informationer altid er jeres ejendom. HOLCO fraskriver sig ejerskab og rettigheder til kundeinformationer
– vi har styr på GDPR, og der ingåes end GDPR-aftale i samarbejdet
– vi udvikler løbende systemet i takt med kundebehov og den teknologiske udvikling
– SAM er en labelløsning, hvor det er jeres branding som fremgår af systemer, papirer og kontakter til kunden
Ikke kun jeres samarbejdspartner, men branchen samarbejdspartner…
…HOLCO vil ikke være den primære platform i virksomhederne
…HOLCO vil være integreret i jeres primære platform
…HOLCO udvikler med henblik på åbent integration
…HOLCO ønsker samarbejde med andre som er samarbejdsvillige
Service Agreement Management.
SAM. Meget mere end en serviceaftaleberegner.
Historien om SAM
HOLCO startede med at undervise i bl.a. serviceaftaler i 1990’ernae. Serviceaftaler er derfor ikke en ny ting, men derimod noget som var forud for sin tid. Et samlet produkt som kunne beregne og oprette aftaler, opkræve kunder, holde øje med aftalerne og ændre aftalerne fandtes ikke, og derfor gik HOLCO i 2014 i gang med at lave sådan et produkt, som blev til SAM. I dag er ved alle at serviceaftaler er med til at sætte styring på virksomheden. Det skaber ikke bare bedre kunderoplevelser og dermed højere kundetilfredshed, men det giver virksomheden nye muligheder ved bl.a at få højere likviditet og få styr på data, og dermed statistik for virksomheden.